Annette Reijersen van Buuren nieuw Hoofd Communicatie
Annette Reijersen van Buuren is sinds 1 maart het nieuwe Hoofd Communicatie bij het Oranje Fonds. In die functie maakt zij tevens onderdeel uit van het managementteam.
Haar kennis en ervaring op het gebied van onder andere merkenbouwen en gedragsverandering zet ze onder meer in op strategisch beleid en (her)positionering van het Oranje Fonds als dé organisatie voor sociale verbinding. Het doel? Nog meer mensen bereiken, mobiliseren en ondersteunen. Kortom, nog meer impact maken. Daarnaast richt Annette zich ook op de positionering van merkactivaties als Maatjes Gezocht, NLdoet en Burendag.
Missie
Annette heeft zin in haar nieuwe functie. “Na bijna vier jaar focus op merkenbouwen, communicatie en gedragsverandering op het gebied van leesbevordering bij CPNB, vind ik het een eer om samen met een ervaren gedreven team bij te dragen aan de geweldige missie van het Oranje Fonds. Een missie die nu, door corona, helaas nog relevanter is. We gaan de komende tijd daarom kijken naar de positionering en merkidentiteit om herkenbaarheid, onderscheid en aantrekkingskracht te vergroten.”
Intrinsieke motivatie
Volgens Oranje Fonds-directeur Sandra Jetten neemt Annette veel kennis en kunde mee. "En niet op de laatste plaats een grote intrinsieke motivatie om bij te dragen aan een inclusieve samenleving waarin niemand er alleen voor staat. Onder haar hoede kunnen we het Oranje Fonds een nieuwe fase laten ingaan, waarin we focussen op een thematische benadering van ons werk en het vergroten van onze impact.”