Medewerkers

Het Oranje Fonds is een relatief kleine, efficiënte en professionele organisatie. We beoordelen aanvragen, doen toekenningen, ontwikkelen de organisatie en streven ernaar op professionele wijze over onze werkzaamheden te communiceren. Het bureau staat onder leiding van de directeur en telt vier afdelingen.

Management Team

Peter Douwes
Directeur
Anne Maljers
Plv. directeur / Hoofd Projectadvies
Ida Riepma
Hoofd Financiën en Control
Kees Beeldman
Hoofd Bedrijfsvoering
Marc van Hal
Plv. directeur / Hoofd Communicatie, Fondsenwerving en Campagnes

Afdeling Projectadvies

Hier komen alle aanvragen voor een financiële bijdrage binnen. De projectadviseurs beoordelen de aanvragen volgens vaste criteria. Alle besluiten van projectadviseurs worden vervolgens intern getoetst en waar nodig besproken. Voor toekenningen boven € 150.000,- is goedkeuring van het bestuur noodzakelijk. Verder werken de adviseurs aan inhoudelijke ontwikkeling en coördinatie van programma’s, in nauwe samenwerking met de afdeling Communicatie.

Arsine Nazarian
Projectadviseur
Bas Arends
Senior projectadviseur
Bea Stalenhoef
Projectadviseur
Carolien Brugman
Projectadviseur
Freek Mekking
Senior projectadviseur
Froukje Leijenaar
Projectadviseur
Kristel Ashra
Projectadviseur
Liza de Laat
Projectadviseur
Maayke Botman
Projectadviseur
Mariëlle Hoeijmakers
Projectadviseur
Marlou Pijnappel
Projectadviseur
Matthijs Tiemens
Projectadviseur
Melanie Vaessen
Projectadviseur
Melissa Evora
Projectadviseur
Mirjam Lammers
Projectadviseur
Miro Popovic
Projectadviseur
Niels van Zeben
Projectadviseur
Pim Achterkamp
Senior projectadviseur
Timo Hendrikx
Projectadviseur

Afdeling Communicatie, Fondsenwerving en Campagnes

Deze afdeling is verantwoordelijk voor de externe communicatie over het Oranje Fonds. De medewerkers organiseren campagnes en speciale bijeenkomsten. Ook helpt de afdeling, waar nodig, organisaties die een bijdrage hebben gekregen met het genereren van publiciteit. Alle activiteiten rond fondsenwerving worden hier gecoördineerd.

Angélique van Dijk
Coördinator Fondsenwerving
Berrie Jurg
Fondsenwerver
Bregje de Rijk
Medewerker Campagneteam
Floris Zijlstra
Online marketeer
Jiska Atema
Medewerker Campagneteam
Judith van Kranenburg
Bijzondere Giften / Fondsenwerving
Lisanne de Keijzer
Coördinator collecte
Marcel van Spronsen
Communicatieadviseur
Marinka Peerdemann
Communicatieadviseur
Marjolein Beeuwkes
Medewerker Campagneteam
Nerina Vilchez
Adviseur Publiciteit en Social Media
Nina Goode
Communicatieadviseur a.i.
Pauline Mebrahtu
Medewerker donateursservice
Rosanne Prinsen
Communicatieadviseur
Yannick La Gordt Dillié
Online redacteur
Yolanda Hakkenberg van Gaasbeek
Coördinator Redactie
Yvette Kordes
Medewerker Campagneteam

Afdeling Financiën en Control

Deze afdeling leidt de geldstromen van het Fonds in goede banen en zorgt dat betalingen tijdig de deur uitgaan. Ook stelt de afdeling periodieke rapportages op waarmee bestuur en directie de financiële voortgang en ontwikkelingen kunnen toetsen en zo nodig bijsturen. En natuurlijk wordt hier ieder jaar de begroting en de jaarrekening samengesteld. Daarnaast liggen er taken op het gebied van het vermogensbeheer van het Fonds.

Bas Arends
Coördinator Vermogensbeheer
Kitty Looten
Medewerker Financiële administratie
Jeannette Veldhuizen
Medewerker Financiële administratie

Afdeling Bedrijfsvoering - ICT

Dit team draagt zorg voor de ICT processen binnen het Fonds. Dit betreft systeembeheer, applicatie en bestandsbeheer en CRM databasebeheer.

Carola Poetsma
CRM/databasebeheerder
Hanneke Phielix
Applicatie- en bestandsbeheerder
Richard Lutter
Systeembeheer

Afdeling Bedrijfsvoering - HR

Mirjam van Onna
HR-manager

Afdeling Bedrijfsvoering - Projectbegeleiding

Dit team draagt zorg voor de zorgvuldige behandeling van alle correspondentie van projecten en organisaties die een financiële bijdrage vragen aan het Oranje Fonds. Zij ondersteunen de projectadviseurs in hun taken.

Linda Jonkman
Projectbegeleider
Michael Heusinkveld
Projectbegeleider
Monique Arends
Projectbegeleider
Monique van Galen
Projectbegeleider
Saliha el Abouti
Officemanager, Projectbegeleider
Sebastian Lo
Projectbegeleider

Afdeling Bedrijfsvoering - Ondersteuning

Dit team verzorgt de facilitaire ondersteuning van de organisatie en bestaat onder meer uit het directiesecretariaat, receptie, postbeheer en catering.

Anita Rampersad
Post en bestandsbeheer
Ariane van Doorn
Directiesecretariaat
Bert Neuman
Facilitair manager
Erica Simon
Catering
Erna Hanser
Receptie en post
John Kosterman
Post en archief
Kelly van Dam
Catering
Leila van den Heuvel
Receptie en post
Maudy van Lingen
Catering